人気ブログランキング | 話題のタグを見る

自分にとってblogは人生の覚書。Art、映画、音楽に関するTopicsを新旧おりまぜ日々更新中。毎日ココロに浮かんでは消える想いなどつぶやきます。たまに旅をします。(c) jigenlove All rights reserved.


by jigenlove
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

That I Would Be Good

that i would be good even if i did nothing
that i would be good even if i got the thumbs down
that i would be good if i got and stayed sick
that i would be good even if i gained ten pounds

that i would be fine even if i went bankrupt
that i would be good if i lost my hair and my youth
that i would be great if i was no longer queen
that i would be grand if i was not all knowing

that i would be loved even when i numb myself
that i would be good even when i'm overwhelmed
that i would be loved even when i was fuming
that i would be good even if i was clingy

that i would be good even if i lost sanity
that i would be good whether with or without you.....

song by. alanis morissette.

たとえ何もしていなくたってわたしは素晴らしいんだ
親指を下にさげられたってわたしは素晴らしいんだ
病気で寝たきりでもわたしは素晴らしいんだ
10ポンド太ったってわたしは素晴らしいんだ

負債を抱え破産してもわたしは調子いいんだ
たとえ髪が抜け落ちて若くなくてもわたしは素晴らしいんだ
もう女王様じゃなくなったってわたしは最高なんだ
全部知らなかったとしてもわたしは立派なんだ

自分らしさがなくてもわたしは愛されるんだ
たとえ打ちひしがれていたってわたしは素晴らしいんだ
もしひどく腹を立てていたとしてもわたしは愛されるんだ
何かにいちいち固執したってわたしは愛されるんだ

正気でいられなくなったってわたしは素晴らしいんだ
わたしは素晴らしいんだ、あなたがいたっていなくたって...
by jigenlove | 2006-01-13 08:25 | お唄